reklama

Rodová rovnosť 3 - prečo zodpovední mlčia

Právo voliť a byť  v o l e n ý  patrí k základným ľudským právam. Na Slovensku platí čím vyššia pozícia  tým nižšie zastúpenie žien. Rodová rovnosť po júnových voľbách pri delení kompetencií pripadla strane MOST-HID

Písmo: A- | A+
Diskusia  (76)

1/ Práve preto som sa obrátila emailom na podpredsedníčku strany pani Editu Pfundtner

dňa 3.12. 2010 s otázkou čo pre vyriešenie tohto problému na Slovensku zástupcovia

jej strany od volieb urobili. Chápem že poslanci sú zaneprázdnení napr. voľbou

prokurátora, ale napriek politickým prekáračkám si musia plniť svoje úlohy. Dostávajú za

to plat a prisahali že si svoje záväzky voči voličom budú plniť. Odpoveď som nedostala,

hoci poslanci majú asistentov a stačilo to iba posunúť. Podarilo sa mi vidieť jednu

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

alebo dve besedy pani podpredsedníčky ale tam priestor na rodovú rovnosť nebol.

V Europskom parlamente výbor pre práva žien a rodovú rovnoť vedie naša poslankyňa

KDH pani Anna Záborská. Potešilo ma keď sa prekrúžkovala vo voľbách na 1 miesto

medzi kandidátmi KDH.

2/ Požiadala som dňa 3.11. 2010 emailom pani Záborskú o jej názor ako by bolo možné

tento problém riešiť. Odpoveď som nedostala.

3/ Požiadala som dňa 3.11. 2010 emailom pani Edit Baur o jej názor ako by bolo možné

tento problém riešiť. Pani Bauer je členkou výboru pre práva žien a rodovú rovnoť

Odpoveď som nedostala.

Pomoholi mi citáty: "Mlčanie má až takú silu, že býva nemožné nepoču ho" Johan Wolfgan

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Goethe.

Kto mlčí pri konaní zla je spoluvinník. Mlčali sme v socializme.

Prosím ak by ste túto situáciu chceli zmeniť podporte -

Petíciu za odstránenie diskriminácie žien a za rovnosť príležitostí pri práci vo
verejnom a politickom živote

Skupina ktorá má záujem sa zaoberať týmto problémom sa nazýva "Demokracia a ženy"

http://www.facebook.com/home.php#!/home.php?sk=group_173618866006343

Viera Šotkovská

Viera Šotkovská

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka Univerzity tretieho veku smer-1/ Človek a spoločnosť2/ Financie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu