reklama

Ked sa obesim moja 10 ročná dcera zostane sama -dôvod E X E K U C I A

Tak takýto email mi napísala čitateľka môjho blogu. Prečo nikto nechráni rodinu a nepomôže? Máme úrad práce a rodiny,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)


 ochrankyňu ľudských práv, neziskovky, občianske združenia, politikov ktorí riešia exekúcie. Prečo pisateľka neverí že je možnosť nájsť pomoc.

Exekútorská komora svojim "klientom" vraj pomáha a radí. Pošlem email tam a verím že preveria či postup exekútora je správny. Prípad je z trenčianskeho kraja a adresu pisateľky poskytnem v prípade že bude niekto z vyššie menovaných ochotný jej pomôcť.

KOPIA EMAILU

Dobry vecer,volam sa .................... mam exekuciu vo vyske 262,96 za ktoru mi v januari zablokovali ucet a dali mi do prace exekuciu ,po tel .rozhovore som poslala v januari 150 a dohodla som sa ze tento mesiac poslem naraz 242e aj z 130,10trovami exekutora ale minuly tyzdem mi dosla zablokovana chalupa za tu istu exekuciu co am v sume 123.92 a znova trovy exekutora a to uz v sume 160.08 i ke dnes mi strhli z prace a vyrovnala som cely dlh nemam uz z coho zit tri mesiace ma tlaci nenechavam si ani zivotne minimum a stale mam platit mam dva krat platit exskucne trovi za tu istu exekuciu mam 10 rocnu dcerku som smo zivitelka a ked sa obesim zostane sama z ceny 262e stale platim a platim ale sa snazim a on len blokiuje a blokuje a pyta exekEXEKUTORI DAKUJEM

Viera Šotkovská

Viera Šotkovská

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka Univerzity tretieho veku smer-1/ Človek a spoločnosť2/ Financie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu